KBC Split implementirao web aplikaciju za digitalno preuzimanje nalaza (“Patient portal”)

KBC Split je uspješno implementirao web aplikaciju za digitalno preuzimanje nalaza (“Patient portal”) i na taj način omogućio pacijentima preuzimanje nalaza i radioloških slika putem linka ili QR koda koji se nalaze na samom nalazu. Pisani nalaz te radiološke slike je tako moguće vidjeti kroz sustav e-Građanin, e-Karton, izabranog liječnika primarne zdravstvene zaštite kroz CEZIH sustav te od strane ovlaštenih osoba u drugim zdravstvenim ustanovama.

Implementacijom ove aplikacije olakšano je i ubrzano dogovaranje i ostalih oblika konzultacija poput dobivanja drugog mišljenja liječnika specijalista koji imaju pristup eKartonu jer, osim samog arhiviranja tekstualnih nalaza u digitalnom obliku, slikovni radiološki zapisi su vrlo visoke kvalitete što svim sudionicima u procesu dijagnostike i liječenja omogućuje pregled i bolji uvid u stanje zdravlja pacijenta zbog ugrađenog seta alata za obradu slika.

Sukladno tome, cilj implementacije ovog cijelog projekta jest poboljšanje kvalitete zdravstvene skrbi kroz smanjenje pritiska na administrativno osoblje i odjele, smanjenje gužvi na šalterima, gubitak radnih sati pacijenata i osoblja bolnice te uštedu značajnih sredstava u odnosu na donedavni načiin fizičkog printanja nalaza I pohranu slika na CD medije po koje je pacijent morao osobno dolaziti u KBC Split.

Za pacijenta, riječ je o vrlo sigurnom modelu koji je jednostavan za uporabu pri čemu se primjenjuje dvostruka autentifikacija. Dakle, pacijent željenom vjerodajnicom ulazi na portal eGrađani gdje kroz Portal zdravlja ima pristup svojim specijalističkim nalazima. Novost je što na samom nalazu postoje QR-kod i enkriptirana poveznica (slika 1).

Jedan je način da se QR-kod može mobitelom direktno učitati pri čemu se automatski otvara Portal gdje se unosi MBO. Drugi je način otvaranje dobivene enkriptirane poveznice čime se učitava ista stranica „Patient Portal“ u koju se osoba također prijavljuje unosom svog MBO-a na mjesto PIN-a (slika 2).

U oba slučaja, nakon unosa MBO-a otvara se stranica s nalazima i slikama (slika 3).

Uvođenjem ovakvog  digitalnog rješenja u svoje poslovanje, KBC Split se svakako svrstava u uski krug medicinskih ustanova u Hrvatskoj i Europi koje svoje poslovanje podižu na najvišu razinu komunikacije s pacijentom u cilju podizanja kvalitete sveopće skrbi o pacijentu primjenom najsuvremenijih informatičkih rješenja.

ZADNJE NOVOSTI