Naručivanje pacijenata

 

OBAVIJEST ZA OSIGURANIKE


Služba za centralno naručivanje bolesnika RADI od 07:30 - 15:30 h.

Napomena: Rad sa strankama do 14 h, od 14 do 15.30 h rješavaju se zahtjevi zaprimljeni elektroničkom poštom i drugi poslovi iz djelokruga Službe.

  • Brojeve izdajemo ovisno o broju pacijenata na čekanju! 
  • Brojeve izdajemo sukladno raspoloživom vremenu kako bi svi osiguranici „s brojem“ bili obrađeni do 14:00 h tj. vremena završetka rada sa strankama!

Vaše zahtjeve /upite možete uputiti na e- mail cnarucivanje@kbsplit.hr .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

 

Obiteljski liječnici prilikom kreiranja e-uputnice mogu za dio zdravstvenih usluga koje izvršava KBC Split izravno sami naručiti svoje pacijente, oni osobno ili medicinska sestra iz njihovog tima.

Dijagnostičko-terapijski postupci koje ne može naručiti liječnik obiteljske medicine nalaze se na web adresi http://www.cezih.hr/liste_cekanja.html 

Molimo i apeliramo LOM-e da koriste termine koji su im dostupni za naručivanje u KBC SPLIT.

Također molimo naše korisnike da koriste prednost naručivanja izravno iz ordinacije svog liječnika obiteljske medicine jer za radilišta koja su otvorena PZZ  termini su isti i u KBC SPLIT čak što više PZZ-i su otvoreni i PRIORITETNI TERMINI na koje ne može naručivati KBC SPLIT.

Ukoliko obiteljski liječnik ne može izravno naručiti pacijenta na određeni dijagnostičko/terapijski postupak, proslijedit će e-uputnicu prema HZZO, a HZZO prema KBC Split. Nakon što je zaprimljena e-uputnica djelatnici KBC Split će, po obavljenoj narudžbi, obavijestiti pacijenta ili izabranog liječnika obiteljske medicine o terminu zdravstvene usluge putem e-maila i zbog toga je obavezan podatak e-mail kontakt. Preferiramo privatne e-mail kontakte ali kada nema nikakvih drugih mogućnosti uzimamo kao kontakt e-mail LOM-e. 

Mail adrese LOM-e koje mi imamo kao službene a one to nisu lijepo molimo da nas ordinacije obavijeste o službenim adresama kako bi ažurirali našu evidenciju.

LOM –e koji ne žele obavještavati pacijente o terminu lijepo molimo da takvu vrstu obavijesti ne šalju Službi za centralno naručivanje bolesnika već da to priopće svojim pacijentima.

Pacijent, također, može dogovoriti termin usluge osobnim dolaskom na šalter (ili član obitelji, druga pouzdana osoba) ili slanjem potrebnih podataka putem e-maila ili gornjeg obrasca a pod uvjetom da je liječnik obiteljske medicine poslao e-uputnicu na Cezih.

Osiguranici koji osobno dolaze u Službu za centralno naručivanje bolesnika obavezno moraju imati IDENTIFIKACIJSKI DOKUMENT (zdravstvena iskaznica, osobna iskaznica koja sadrži MBO, Tiskani podsjetnik o izdanim uputnicama, …)

NARUDŽBU NIJE MOGUĆE IZVRŠITI POKAZIVANJEM DOKUMENATA NA DISPLEJU MOBILNIH UREĐAJA!!! 

Prilikom naručivanja pacijenata na određene dijagnostičko/terapijske postupke treba priložiti  mišljenje/nalaz specijaliste. 

Nakon obavljene narudžbe potrebne zdravstvene usluge, pacijent mora dobiti potvrdu o narudžbi na kojoj će pisati datum, točno vrijeme i mjesto obavljanja zdravstvene usluge.

Služba za centralno naručivanje bolesnika ne vrši narudžbe za sve K/Z/O-e (klinike, zavode, odjele) iz opravdanih razloga nije u mogućnosti odgovoriti na zahtjeve upućene drugim radilištima.

Preporuka svim korisnicima usluga Službe za centralno naručivanje bolesnika je da sve zahtjeve vezane za dijagnostičke postupke na Zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju šalju isključivo na adresu cnarucivanje@kbsplit.hr a sve druge zahtjeve za radilišta za koja ne vršimo narudžbe te ih prosljeđujemo matičnim radilištima držimo da je bolje zbog kvalitete usluge uputiti i /ili zatražiti direktno na matičnim radilištima K/Z/O-a.

Matična radilišta K/Z/O-a kao i njihovi kontakti dostupni su na web stranici KBC SPLIT na poveznici

https://www.kbsplit.hr/za-pacijente/narucivanje-pacijenata

Dijagnostičko-terapijski postupci koje ne može naručiti liječnik

Otkazivanje narudžbi

U slučaju nemogućnosti dolaska na zakazani termin, narudžbu je potrebno otkazati direktno na ambulantu u koju ste naručeni ili na Bolničku jedinicu za centralno naručivanje isključivo putem e-maila uz poslani preslik narudžbenice termina za kojeg se traži otkazivanje  ili na broj 0911556058 (Služba za centralno naručivanje ne odgovara za pozive na ovaj broj).

Nakon otkazivanja termina Narudžbenica koju osiguranik ima PRESTAJE VAŽITI JER TERMIN (za tog osiguranika) JE OTKAZAN I NE POSTOJI U SUSTAVU!

KBC SPLIT ima aktivnu SMS notifikaciju tj. SMS podsjetnik kojim osiguranika putem SMS poruke „podsjećamo na termin“ i osiguranik ima mogućnost otkazati termin ukoliko mu u trenutku obavijesti termin više nije potreban.

Narudžbu također možete otkazati HZZO-u na broj Bijelog telefona 0800 7229, slanjem maila  ili popunjavanjem web forme na www.hzzo.hr što je naša preporuka zbog brojnih problema koji nastaju tijekom otkazivanja.

Molimo osiguranike da koriste 0800 7229 ili www.hzzo.hr za OTKAZIVANJE kako bi izbjegli nepotrebne probleme.

Molimo osiguranike da nam otkazivanje pregleda/pretraga, kad god je to moguće, najave najkasnije 3 dana prije predviđenog termina. 

Poliklinička specijalistička ambulanta infektologije - naručivanje
Abdominalna, torakalna i opća kirurgija, mali zahvati - šalter