Obavijest :
Služba za centralno naručivanje bolesnika sutra iznimno radi od 05:30 h a ne od 07.00 kako je uobičajeno.
Od 1. listopada 2020. godine liječnici obiteljske medicine više neće izdavati specijalističke uputnice u papirnatom obliku svojim pacijentima nego će ih elektronički proslijeđivati u HZZO odakle će ih preuzimati zdravstvena ustanova u kojoj se pacijent odluči naručiti.
Obiteljski liječnici prilikom kreiranja e-uputnice će, za veliki dio zdravstvenih usluga koje KBC Split pruža, moći izravno sami naručiti svoje pacijente. Dijagnostičko-terapijski postupci koje ne može naručiti liječnik obiteljske medicine nalaze se na web adresi http://www.cezih.hr/liste_cekanja.html
Ukoliko obiteljski liječnik ne može izravno naručiti pacijenta na određeni dijagnostičko/terapijski postupak, prosljedit će e-uputnicu prema HZZO, a HZZO prema KBC Split. Nakon što je zaprimljena e-uputnica djelatnici KBC Split će, po obavljenoj narudžbi, obavjestiti pacijenta ili izabranog liječnika obiteljske medicine o terminu zdravstvene usluge, putem e-maila ili telefona
Pacijent, također, može dogovoriti termin usluge osobnim dolaskom na šalter (ili član obitelji, druga pouzdana osoba) ili slanjem potrebnih podataka putem e-maila ili gornjeg obrasca a pod uvjetom da je liječnik obiteljske medicine poslao e-uputnicu na Cezih.
Prilikom naručivanja pacijenata na određene dijagnostičko/terapijske postupke treba priložiti mišljenje/nalaz specijaliste.
Nakon obavljene narudžbe potrebne zdravstvene usluge, pacijent treba dobiti potvrdu o narudžbi na kojoj će pisati datum, točno vrijeme i mjesto obavljanja zdravstvene usluge.