Uvođenjem e – uputnice pri dolasku u Službu za centralno naručivanje bolesnika obvezno je predočiti zdravstvenu iskaznicu HZZO-a (iskaznicu osnovnog ili dopunskog osiguranja) ili drugi dokument iz kojeg je vidljiv MBO (matični broj osiguranika) u registru HZZO-a.
Predočenjem dokumenta s MBO-om osigurava se točna identifikacija osiguranika i dohvat e- uputnica s CEZIH-a, što je preduvjet kreiranja narudžbe za preglede i dijagnostičke postupke.
Narudžbu je moguće izvršiti dolaskom u Službu za centralno naručivanje bolesnika, putem elektroničke pošte, slanjem zahtjeva za terminom od strane liječnika PZZ i slanjem zahtjeva s web stranice KBC SPLIT.
*Narudžbu nije moguće izvršiti putem telefona zbog toga što ustanova osiguranoj osobi mora izdati potvrdu o narudžbi u elektronskom ili papirnatom obliku
*Uz narudžbenicu za određene dijagnostičke postupke potrebno je uručiti ili poslati pripremu pacijenta koja je preduvjet za kvalitetno provođenje dijagnostičkog postupka (što nije moguće putem telefona)
*Svaki zahtjev za dodjelom termina mora sadržavati e – mail adresu osiguranika ili službenu adresu ordinacije liječnika PZZ (obiteljskog liječnika, pedijatra, ginekologa, stomatologa) kao i kontakt telefon
*Telefonskim pozivom korisnici mogu dobiti korisne informacije u svezi s naručivanjem ali narudžbu ne mogu izvršiti
*Ukoliko u zahtjevu nije dostavljena adresa elektroničke pošte nažalost kreirani zahtjev nemamo kome proslijediti!
Zdravstvena iskaznica tj. MBO neophodan je pri naručivanju kao i pri otkazivanju pregleda i/ili dijagnostičkog postupka. Prilikom otkazivanja najbolje je ako osiguranik zna broj narudžbe, broj koji se nalazi u zaglavlju narudžbe (0296029632……..), ima 18 znamenki.
Kreiranje narudžbe za određene specijalističke / subspecijalističke preglede kao i dijagnostičke postupke zahtijeva predočenje nalaza specijaliste koji indicira pregled i/ili dijagnostički postupak i bez predočenog nalaza ne možemo odgovoriti na zahtjev za narudžbom. Nalaz je neophodan zbog točnog kreiranja narudžbe (K/Z/O, dijagnostika, radilište i dr.) kao i optimalnog termina u zadanim vremenskim okvirima.
PRIORITETNI TERMINI
*Određeni broj termina (na različitim radilištima) omogućen je liječnicima PZZ (primarne zdravstvene zaštite), liječnicima obiteljske medicine i jedino oni imaju pravo i mogućnost narudžbe!
*Napomena korisnicima (osiguranim osobama): Provjerite kod svog obiteljskog liječnika mogućnost narudžbe preko prioritetnog termina.
PRIORITETNI TERMINI u Službi za centralno naručivanje bolesnika postoje samo za dijagnostičke postupke na Zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju ( za pojedine postupke; MR, MSCT, UZV).
Prioritetni termini (ukoliko su definirani) za sve ostale klinike, zavode i odjele rješavaju se na njihovim matičnim radilištima.
Preko Službe za centralno naručivanje bolesnika na prioritetne termine za radiologiju imaju pravo aplicirati:
Onkološki i hematoonkološki bolesnici
Djeca do 18 godina
HRVI (100%), roditelji i djeca poginulih, zatočenih i nestalih hrvatskih branitelja (prema odluci MINISTARSTVA ZDRAVLJA, Klasa.501-01/14-01/25, Ur.broj:534-4-1-1-14-03, od 10. prosinca 2014.)
DDK (dobrovoljni darivatelji krvi), (prema odluci KBC-a SPLIT, Klasa:500-01/21-01/738, Ur.broj:2181-147-01/S.D.-21-1, od 10.12.2021.)
*Kriterij za ostvarivanje prava DDK detaljno su definirani i s njima su upoznati svi djelatnici u sustavu naručivanja
*Osiguranici koji apliciraju na prioritetni termin temeljem „statusa“ isti dokazuju pripadajućim dokumentima (nalaz liječnika specijaliste, HRVI zdravstvenom iskaznicom ili potvrdom /uvjerenjem, DDK knjižicom dobrovoljnog darivatelja, …)
VAŽNA NAPOMENA (za pacijente i liječnike PZZ poglavito LOM) u /s PRIORITETNIH TERMINA Zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju (koji su raspoloživi Službi za centralno naručivanje bolesnika)
Prioritetni termini su na razini od 15 dana što znači 2 puta mjesečno tj. 2 dana u mjesecu (kalendarskom mjesecu) su NARUDŽBE ZA PRIORITETNE KATEGORIJE (prvenstveno onkološke)!!!
Datum / dan narudži za prioritetne skupine određuje Služba za centralno naručivanje bolesnika i zbog toga je potrebno interesirati se koji je to dan u mjesecu. Naša preporuka je dolazak u Službu za centralno naručivanje bolesnika s kompletnom medicinskom dokumentacijom i dobivanje točnih i detaljnih informacija.
Informacije u svezi termina možete uputiti na adresu e- mail cnarucivanje@kbsplit.hr
NARUDŽBU NIJE MOGUĆE IZVRŠITI PUTEM TELEFONA!
PROVJERAVANJE UPUTNICA (CEZIH) I NARUDŽBI (BIS) PUTEM TELEFONA TAKOĐER NIJE MOGUĆE iz razloga što ne znamo identitet pozivatelja a GDPR zaštita osobnih podataka ne dozvoljava pristup osobnim podacima poglavito zdravstvenom kartonu pacijenta koji sadržava vrlo povjerljive podatke.
Osobnim dolaskom i posjedovanjem identifikacijskog dokumenta pacijenta za koji se vrši provjera uputnice ili narudžba smatra se dokazom ovlaštenog pristupa, dozvole od strane pacijenta (osiguranika).
Također preslik navedenih dokumenta (zdravstvena iskaznica, podsjetnik o izdanim uputnicama, liječnički nalaz, iskaznica i dr.) te slanje elektroničkom poštom je vjerodostojno za izvršavanje narudžbe.