Uvođenjem e – uputnice pri dolasku u Odsjek za centralno naručivanje bolesnika obvezno je predočiti zdravstvenu iskaznicu HZZO-a (iskaznicu osnovnog ili dopunskog osiguranja) ili drugi dokument iz kojeg je vidljiv MBO (matični broj osiguranika) u registru HZZO-a.
Predočenjem dokumenta s MBO-om osigurava se točna identifikacija osiguranika i dohvat e- uputnica s CEZIH-a, što je preduvjet kreiranja narudžbe za preglede i dijagnostičke postupke.
Narudžbu je moguće izvršiti dolaskom u Odsjek za centralno naručivanje bolesnika, putem elektroničke pošte, slanjem zahtjeva za terminom od strane liječnika PZZ i slanjem zahtjeva s web stranice KBC SPLIT.
*Narudžbu nije moguće izvršiti putem telefona zbog toga što ustanova osiguranoj osobi mora izdati potvrdu o narudžbi u elektronskom ili papirnatom obliku
*Uz narudžbenicu za određene dijagnostičke postupke potrebno je uručiti ili poslati pripremu pacijenta koja je preduvjet za kvalitetno provođenje dijagnostičkog postupka (što nije moguće putem telefona)
*Svaki zahtjev za dodjelom termina mora sadržavati e – mail adresu osiguranika ili službenu adresu ordinacije liječnika PZZ (obiteljskog liječnika, pedijatra, ginekologa, stomatologa) kao i kontakt telefon
*Telefonskim pozivom korisnici mogu dobiti korisne informacije u svezi s naručivanjem ali narudžbu ne mogu izvršiti
*Ukoliko u zahtjevu nije dostavljena adresa elektroničke pošte nažalost kreirani zahtjev nemamo kome proslijediti!
Zdravstvena iskaznica tj. MBO neophodan je pri naručivanju kao i pri otkazivanju pregleda i/ili dijagnostičkog postupka. Prilikom otkazivanja najbolje je ako osiguranik zna broj narudžbe, broj koji se nalazi u zaglavlju narudžbe (0296029632……..), ima 18 znamenki.
Kreiranje narudžbe za određene specijalističke / subspecijalističke preglede kao i dijagnostičke postupke zahtijeva predočenje nalaza specijaliste koji indicira pregled i/ili dijagnostički postupak i bez predočenog nalaza ne možemo odgovoriti na zahtjev za narudžbom. Nalaz je neophodan zbog točnog kreiranja narudžbe (K/Z/O, dijagnostika, radilište i dr.) kao i optimalnog termina u zadanim vremenskim okvirima.
PRIORITETNI TERMINI
*Određeni broj termina (na različitim radilištima) omogućen je liječnicima PZZ (primarne zdravstvene zaštite), liječnicima obiteljske medicine i jedino oni imaju pravo narudžbe!
*Napomena korisnicima (osiguranim osobama): Provjerite kod svog obiteljskog liječnika mogućnost narudžbe preko prioritetnog termina.
PRIORITETNI TERMINI u Odsjeku za centralno naručivanje bolesnika postoje samo za dijagnostičke postupke na Zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju ( za pojedine postupke; MR, MSCT, UZV).
Prioritetni termini (ukoliko su definirani) za sve ostale klinike, zavode i odjele rješavaju se na njihovim matičnim radilištima.
Preko Odsjeka za centralno naručivanje bolesnika na prioritetne termine za radiologiju imaju pravo aplicirati:
- Bolesnici s malignom kao i hematološkom bolesti
- Djeca do 18 godina
- HRVI (100%), roditelji i djeca poginulih, zatočenih i nestalih hrvatskih branitelja (prema odluci MINISTARSTVA ZDRAVLJA, Klasa.501-01/14-01/25, Ur.broj:534-4-1-1-14-03, od 10. prosinca 2014.)
- DDK (dobrovoljni darivatelji krvi), (prema odluci KBC-a SPLIT, Klasa:500-01/18-01/180,Ur.broj:2181-147-01/J.M.-20-3, od 02.03.2020.)
*Kriterij za ostvarivanje prava DDK detaljno su definirani i s njima su upoznati svi djelatnici u sustavu naručivanja
*Osiguranici koji apliciraju na prioritetni termin temeljem „statusa“ isti dokazuju pripadajućim dokumentima.
VAŽNA NAPOMENA (za pacijente i liječnike PZZ) u /s PRIORITETNIH TERMINA Zavoda za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju (koji su raspoloživi Odsjeku za centralno naručivanje bolesnika)
- Prioritetni termini formiraju se na razini od 10 – 15 dana
- Pacijenti koji imaju kontrolu u prvoj polovini slijedećeg mjeseca apliciraju na prioritetne termine 2 zadnja radna dana mjeseca koji je u tijeku i prva 2 dana mjeseca u kojem imaju kontrolu (ukoliko u trenutku zahtjeva još uvijek ima raspoloživih termina)
- Pacijenti kojima je kontrola u drugoj polovini mjeseca koji je u tijeku apliciraju na prioritetne termine polovinom tog mjeseca
- Iznimno je važno pravovremeno aplicirati na prioritetne termine kako bi izbjegli neugodne situacije i nezadovoljstvo korisnika (višekratni uzaludni dolasci)
- Preporuka je raspoloživost prioritetnih termina provjeriti putem telefona ili slanjem e- maila